[TWITTER] 171013 Cztery Aktualizacje Dary

I poszłam na premierę Actor ..! Ale musiałam się spieszyć, bo miałam napięty harmonogram .. a film zakończył się w 10 minut TT ^ ^ huhu .. mam iść go obejrzeć, on jest w kinie! Jestem bardzo ciekawa, właśnie widziałam zakończenie .

Byłam naprawdę bardzo podekscytowana, aby zobaczyć film z Cheondungiem ..ale słyszałam, że film był 19 + i było bardzo erotyczne .. więc spokojnie zwróciłam .. miałam miejsce od Cheondung kk choć mogłem tylko oglądać ostatnią część, ale Lee Joon-shi jest tak namiętny ^ ^ clapclap

Powiem Wam wszystko po obejrzeniu całego filmu~ ^ ^ Dyrektor walki ShinYeonSik! Lee Joon fighting! Oh .. jestem aktorką tutaj ~ jeśli potrzebujesz aktorki .. w następnym filmie ^ ^ hwiririk (znika) kk

Dadoong i Bambi wspólny dzień . Dadoong który złapał Bambi na tym , ze bawi się jego zabawkami .. Trochę zaskoczony! Wygląda na to, Bambi wiedziała więc ukryła się w jej domu. Ale Dadoong ostrożnie próbuje znaleźć Bambi! Znaleziono Bambi! Wzrokowy kontakt tadaa! ㅋ ㅋ

CREDIT : @kryungy21

Skomentuj

