[NEWS] Sandara Park : ” Słyszałam, że film jest bardzo erotyczny. Więc poprosiłam o mniejsce daleko od Cheondunga…”

W dniu 17 października, Sandara Park napisała na swoim koncie na Twitterze : ” Poszłam na premiere ‚Rough Play! Z powodu mojego harmonogramu spóźniłam się. Pobiegłam do teatru ale była juz końcówka, film trwał jeszcze tylko 10 minut ! Powinnam iść jeszcze raz do kina. Jestem ciekawa całej historii” …

Dodała: ” Na początku byłam podekscytowana, że pójde na premiere z Cheondungiem, ale słyszałam, że film jest bardzo erotyczny. Więc poprosiłam o miejsce z daleka od Cheondunga. Patrzyłam tylko na końcówke, ale rola Lee Joona była szokująca.

Film ‚Rough Play ‚ pokazuje jasne i ciemne strony aktora, z działem Lee Joona z MBLAQ. Seo Yeong-hee, Kang Shin-Hyo, Kyung Sung-hwan, Min Ji-oh, i Seo Beom-suk również pojawili się w filmie. A 24 października miała się pojawić płyta.

CREDIT:STAR CAST

Skomentuj

