[Twitter] 051213 Cztery Aktualizacji Dary

Dara Tweet

Mamy 1 miejsce w Mcountdown ~ ~! .> <Mogę tylko powiedzieć dziękuję ㅠ ㅠ i podczas bisu planowaliśmy działać smutnymi minami, ale śmialiśmy się bo byłyśmy zbyt szczęśliwe ^ ^;. Będziemy dalej tworzyć dobrą muzykę i wydawać ją w przyszłości!!! (___)

DaraHanging

Choi Jung Hwa Moc Time ~ miałam tyle zabawy! Byłam tak zadowolona, Hwa Jung unnie po długim czasie spotkałam! ^. ^ Czas temu poproszono nas, ”Jakie było ostatnie zrobione twoje zdjęcie?” I to jest odpowiedź na to pytanie! Powiedziałam w audycji radiowej, która będzie przesyłać je przez SNS! I to jest to ~ 

DaraTweetCL

Choi Jung Hwa Moc Time! Ostatnie podziękowania,zanim tam wejdziemy! SSI-ckey Mouse (gra słów na Mickey) ~ Niesamowicie słodkie! ^ ^

DaraTweetExercise

Ostatnio, nie byłam w stanie iść na siłownię,przez mój napięty harmonogram … Choi Jung Hwa Moc Tome! Robię kilka abs ćwiczeń przed wyjazdem do nagrania radiowego ^. ^ 2NE1 pojawi się w części 3! Proszę wysłać wiele pytań i słuchać  ~>. <

BasM32cCQAAhpCKBaslGnUCcAAYGtqBasXlU9CUAMr-AjKsiężniczka Dara

Skomentuj

