[Twitter] 241213 Dwie Aktualizacje Dary

1

Szłam w Hongdae i znalazłam klub…! Wydawało się, że to dobry wybór muzyki ~ +. + Więc mam iść i pokazać moje umiejętności taneczne? Ale w tej chwili, czułam że czegoś brakuje .. prawda … Brakuje muzyki 2NE1! Ttorere…

2

Myślę, że można zapomnieć bo promowałyśmy emocjonalny utwór, ale jeśli mówią, 2NE1, mamy dużo ciekawych piosenek! Haha .. Mam nadzieję, że wy kochani będziecie mieli ekscytujący koniec roku z 2NE1 ~ proponuję linię Fire~Can’t Nobody~I am the best!!!

hongdae

Skomentuj

