[Artykuł] 2NE1 płacze przed rozpoczęciem światowej trasy – Dlaczego?

2NE11

Żeńska grupa 2NE1 płacze przed rozpoczeciem światowej trasy „AON” (All or Nothing). To wzbudziło ciekawość ludzi, dlaczego?

21 Stycznia,rano dziewczęta z 2NE1 udostępniły teaser Trasy AON. W trzy-minutowym filmie, członkinie wyrażają swoje szczere i czułe serce.

BOM mówi, „Teraz? To jest miłość. Dla człowieka może być? „, Powiedziała Ze łzami w oczach. CL mówi, „W rzeczywistości, ludzie wokół mnie często mówią ‚jak ona może robić takie rzeczy’, więc doszłam do powstrzymania się, wiesz, że jestem osobą silną.”

MINZY mówi: „Gramy na scenie rzeczywiście, ale można myśleć, że gramy w do-or-die (rób-albo-umrzyj) postawy.” DARA ze łzami w oczach, mówiąc: „2NE1 jest tak jak ja. Są jak moje własne imię … Czułam to,że jesteśmy rodziną po pierwszej trasie”.

DARA otworzyła również swoje serce, mówiąc: „Ponieważ pozostałe członkinie 2NE1 są najlepsze w swoich dziedzinach, mój problem jest taki: „co mogę zrobić w tej drużynie „. Zawsze myślę o tym, aż do teraz”.

2NE1 obejmie 17 koncertów w 13 miastach w 9 krajach, w tym Korei, Japonii i Chin. Wycieczka rozpoczyna się od koncertu w Seulu w dniu 1 marca i 2 w Olympic Park SK Handball Hall, znajduje się w Songpa-Gu. Bilety na koncert będą sprzedawane w Seulu w dniu 21 stycznia i 22 na G-Market.

Skomentuj

