[Video/Skriny] Dara i 2NE1 w odcinku WINNER TV

Zobaczcie zdjęcia i cytaty ^^ :

BgcU1XXCEAEc7-W

Bgb-valCUAI0Yqu

BgcEKoACEAA4o5K

BgdFMaCCQAAscEU

BgdCpC_CEAIiUSQ

MINO rysuje

CL : Czemu nie narysowałeś mi nosa?

BOM : Moja twarz jest zbyt wielka

MINO : Jeśli dacie mi minutę, naprawdę narysuję Was  ładniej

CL: Przecież już to zrobiłeś, czyż nie?

MINO : Nie, narysowałem właśnie teraz

*BAM*

Wszyscy : Eeeejjjjjjj

BgcIbfpCQAAYyVC

BgcpFe-CAAAOjQT

BgcpQc1CQAAV-A_

BgcpdcuCYAAQJ7z

BgcyeaCCIAA-7pS

W YG jest para ‚Swag Swag ‚ (CL i GD), ale nie ma osób ‚Cutie’. Bgc1cLrCYAAz35m

Kiedy Seungyoon dołączył do YG, poszłam do dormu.Nie znaliśmy się jeszcze i ludzie nie poinformowali mnie, więc weszłam do pokoju , gdy ktoś zakładał ubrania. Powiedział: „Och! Noona cześć! ” w taki sposób.

BgcQZAICAAEaeq5

CL : Co chciałbyś robić z Darą, gdybyś stał na scenie razem z nią?

MINO : Kiedy ja rapuję, Dara nagle podchodzi i …

Taehyun : Tylko Ty lubisz takie rzeczy.

BgcnNNFCAAAuTgI

Dara : Winner! Tu Dara Noona! Nawet jeśli coś jest trudne i frustrujące, wytrzymajcie to❤

Przez to, że widzę się z Wami często w studio, myślę, że zbliżyliśmy się do siebie

—————

a oto odcinek :

credits  ; Mnet @asSOONas_AA @AngBitchKoNaman @ilove2ne1girls @the2ne1hour @namsongcouple 

Skomentuj

