[Twitter] 140308 Aktualizacje Dary

DARaCRUSHAlbum

http://www.youtube.com/watch?v=z9H9GIsgeHM&feature=youtu.be … 2NE1 NEW ALBUM “CRUSH”!!! ♥

Ile czasu już minęło odkąd trzymałam w rękach naszą własną płytę.. Naprawdę bardzo się cieszę. Dodatkowo jestem wzruszona tym jak wielu ludzi mówi, że chce kupić tę płytę, ponieważ spodobała im się nasza muzyka TT.TT Też kupiłabym nasz album, ale boję się że trafi mi się mój własny polaroid kekeke

Chociaż możemy teraz z łatwością słuchać muzyki w Internecie, to ja – która nerwowo słuchałam kaset dopóki się nie popsuły, płyt dopóki się nie porysowały, niesłychanie dbając o zdjęcia aby się tylko nie pogięły – wciąż pamiętam te czasy.. Kya +.+

Skomentuj

