[News] Thunder – „Dara kupuje mi markowe rzeczy”

Thunder z MBLAQ wspominał o Darze, we wczorajszym odcinku Mnet  Beatles Code 3D.

MC Shindong rozpoczął ten temat mówiąc „Słyszałem, że kupuje Ci wiele markowych rzeczy”.

Thunder odpowiedział „Jakoś nigdy nie obchodziły mnie ciuchy, a ona wciąż mi je kupowała. Powiedziałem jej by przestała, bo są bardzo drogie, ale dalej to robi”, sprawiając że reszta stała się zazdrosna.

Lee Joon wskazał na Thundera i Mira, którego starszą siostrą jest Go Eun Ah, mówiąc „Ich starsze siostry są naprawdę śliczne. Jednak moja siostra nie jest aż tak ładna”, na co wszyscy się roześmiali.

Kilka komentarzy Internautów :

1. [+191, -10] Wygląda jakby jego twarz się trochę zmieniła.. Czyżby przytył? Wygląda inaczej niż w starych teledyskach.

2. [+131, -29] MBLAQ jest świetne keke Cała piątka powinna mieć reality show, obiecuję że obejrzałabym każdy odcinek

3. [+57, -9] Chcę taką noonę ^^

cr :AllKPop + Netizen Buzz 

One thought on “[News] Thunder – „Dara kupuje mi markowe rzeczy”

Skomentuj

