[Instagram] 140627 Aktualizacje konta Dary

Kiedy szukałam czegoś do picia *burczy burczy* mój brzuch burczał~ I byłam naprawdę głodna~ Moje dongsaeng zgubiły się, gdy szły wśród tłumu~ Niesamowicie słodkie >.<Do zobaczenia wkrótce Blackjack Singapur!

W Tower Records w Shibuya grają nasze piosenki. Jest tam też wielki plakat! Byłam taka szczęśliwa, że ażzrobiłam zdjęcie! Ale mój brzuch jest zakryty. Ostatnio myślę, że przytyłam. Jest tyle jedzenia, że straciłam moje absy. Japonia! Tu jest tyle pysznego jedzenia! Dziękuję Ci, Tower Records!

Pobudka!!! Samolot zaraz odleci~~~ Do Singapuru🙂

Skomentuj

